TACK!

Jag måste få säga tack till alla fina kommentarer som jag får, det är så trevligt att läsa!
TACK!!!!





Idag bär det iväg!
Har dock inte skruvat ned nått ännu men vi har nån timme ännu på oss innan "flyttfolket" anländer. Om jag räknat rätt så blir det 6 st som kommer och hjälper oss att bära ned möbler och sånt.
Bara bordet väger närmare 100 kg och vi har en bokhylla som väger en bra bit över 100 kg så de måste vi skruva isär så de går att bära.
Osså byråerna väger runt 60 kg vardera men de kan man ta ut lådorna så blir det lättare.
Resten är inte tungt utan otympligt som sofforna och sängarna.
Men det ska bli så skönt att slippa bo här.
Mamma skulle fixa mat och jag köpte en kasse med kakor och kaffe. Jag kan baka men har ingen lust nu.

Aja, de var väll lite.
Kan ju inte påstå att vi valt rätt dag att flytta, det lär vara krig ute i birsta men de får köra den andra vägen istället.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

Menar du att det är fortsättning på babysång i Bosvedjan? då vill vi jättegärna gå! :-)



Lycka till med flytten nu, gud så skönt för er!

ha det gott!

2008-12-20 @ 21:01:27
URL: http://novasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0