PISS!!!!!!

Ja, det är jag.
Det var meningen att jag och Bon skulle till mitt jobb på julfest.
Tror ni att vi kom dit?
NEJ!
Det är så jävla halt ute plus att de som fixar bort all snö i området bryr sig inte om att ta bort snön på trottoaren. Halvvägs till bussen ringde jag min chef och berättade att vi inte kom.
Vi skulle komma nått i mellandagarna istället.
Snacka om jag var less.
Åhhh....
Imorgon kommer det några och tittar på lägenheten igen.
Det är verkligen inte många som har kollat.
På lördag flyttar vi, Kent har fått paketet med bredbandsgrejset så hela familjen kommer sova där from lördag...=-)

Lite bilder, det är alltid trevligt, eller nått?



Trött han ser ut..zzzz. Tror att han saknar pappa Kent, för han tog på sig hans tröja..=)


Hittade trollungen i sängen efter han ätit middag.


Gissa vem han ser?

Han blir så glad!

PAPPA!!!!


Del av köket....


......den andra delen.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilket mysigt kök!!

2008-12-19 @ 10:47:35
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0