OoooohiiiiiOooooohiii...

Att jag blir trött på folk ibland har väll ingen gått miste om.
Nu är det så här att Bon har vaknat nästan på pricken 2330 i snart en vecka, han har dock somnat om genast och utan några problem men igår kväll fick jag nog reda på svaret.
Ett par som går ut med sin hund vid den tiden och inte är de tysta, de nästan skriker till varann plus att hunden skällde som bara den.
Igår ville inte Bon somna om i sin säng utan skulle till varje pris till våran.
Men så fort han kom ner till den så rullade han låååångt bort från mig som möjligt och somnade genast, så var det med det tänkte jag och somnade jag med.
Nån timme senare vaknar jag av ;
Ooooohiiiii...OoooooHiiiiiii...OoooooHiiii...
Och en liten Bon som ålar sig närmare och närmare mig tills han nästan flyttade tillbaka till magen min.
Söttrollet..=)
Oj!
Hade precis somnat i morse när det ringde på dörren, de skulle byta lås idag.
Puh!
Fort i tanken kom jag på att vi inte hade nån nyckel i barnvagsförådet och bad de öppna till mig och såklart de gjorde, tack snälla!
Måste upp till vicevärdskontoret och hämta ny nyckel.
Plus att jag fick ringa mäklaren så hon med fick en ny nyckel av mig.
Har ingen ork till nått idag.
Men vi ska väll gå ut en sväng, behöver luftas!
PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Japp, det ska jag göra!!!

Kram på´re, hoppas du får sova ut snart, man orkar inte varamänniska annars... Jag vet...

2008-12-08 @ 13:17:40
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Umeå-Sara

Faaan snygg design på bloggen

2008-12-09 @ 18:20:23
Postat av: Annelie i Kramfors

Hej!

Vad snyggt du gjort här inne! Frän klocka!

Håller tummarna att ni blir av med lägenheten snart.

Ha det gött och sköt om dig!



2008-12-09 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0