Lite Bonbilder!


Meh! Det sitter ju två små gubbar i min lastbil mamma!


Bon är tokig i hästar, denna fick han välja ut själv. Kostade 49 spänn på Icamaxi, den galloperar och gnäggar. En hit! Bon gillar att dansa när vi sätter igång den.


Här förklarar Bon att apelsinjos kommer INTE från apelsinjospaketen som finns i affären, det kommer från apelsiner!


Den här boken är med hela tiden, han blir jättearg om vi inte läser den för han.


Fick ta fram den varmare overallen, Bon stod i hallen när jag skulle ta kort men bara sådär så befinner han sig i vardagsrummet....


Klappar i takt till "old mcdonalds had a farm"


Men är det Bon eller Michail Barysjnikov? Bon har blivet så duktig på att gå!

Ja, de var lite bilder åt släkten och annat löst folk.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, vilka härliga bilder!!!

Kram!

2008-12-04 @ 21:28:10
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Mia

hihi... på sista bilden ser det ju ut som han försöker ta några balettsteg. Han är ju så söt!

Nu har Leo börjat läka ihop alla sina prickar. Han är smittfri nu och går på dagis idag. :-D

Så snart hör jag av mig och så kommer vi och terroriserar lite. :-D

2008-12-05 @ 09:50:57
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0