Fatta va grejer!

Vi har sååå otroligt mycket saker, det är galet!
Pappa Kent och pappa har farit med varsitt lass idag igen och imorgon skulle de ta ännu mera. Jag får så dåligt samvete men jag kan ju inte bära nått tungt nu.
De är så duktiga!
Istället får jag städa lägenhet när den är tom plus att jag och Bon ska åka hem imorgon och packa upp lite, sätta upp gardiner och sånt.
Finns ingen mat där ännu och spisen är "hightec" så jag kan inte med den ännu. Vi måste stanna till vid en affär innan.
Och en radio måste vi ha med oss.
Trollungen älskar ju att dansa när vi spelar musik för han, först börjar han och diggar med huvet sedan kommer liksom hela kroppen igång och om han är riktigt på gasen så början han klappa händerna med.
Våran lillhjälte!

Till nått som jobbit.
När jag är gravid så gråter jag av minsta lilla.
Men igår tror jag inte att det var så lite, eller är jag fånig?
Har väntat jättelänge på att min chef ska ringa och bjuda oss på julfest. Igår rigde hon och det skulle vara redan på tordag, tyckte det var ganska märkligt att hon ringde så sent.
Sedan ville hon helst inte att jag skulle ta med Bon, hon menade på att det skulle bli så "rörigt".
Jag fattade inget.
Tidigare år så har de som haft små barn fått haft med dem, ja de som haft stora barn med.
Jag blev så ledsen att jag bara grät när vi avslutat samtalet.
Dock måste hon hört på mig att jag tog illa upp för när jag kollade inkorgen på mailen så hade hon bett om ursäkt.
Aja, var snäll med mig nu när jag har överdrivet med hormoner.
Satt och tokgrinade när jag läste en artikel om ett par som tappade bort varann i tsunamin härom dan...=(

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Jezz

halloj! jo de sant, kul att se massa fulla människor göra bort sig :) de där med hormonerna när man är gravid känner ja igen. När ja vänta lillan höll ja på dö av skratt åt en fånig grej som att en flippflopp toffel gick sönder.. Min kompis fatta inte att de kunde vara så kul.. men sen visste hon inte att ja var gravid heller.. Måste tyckt ja var lite mera konstig än vanligt :D Jo de är på bättringsvägen med bror, han tränar för fullt, men fått infektion i urin igen. Sen kanske han får komma hem till sundsvalls sjukhus över jul och nyår. Hoppas Åh vad kul att börja stöka på i nya hemmet. jag älskar sånt ;)



Kram

2008-12-17 @ 09:37:22
URL: http://xjezzx.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0