5 Dagar...

.....kvar tills vi skriver på kontrakt till vårat hus!
Det är med blandade känslor med tanke på att lägenheten inte är såld ännu.
Vi har tur att mina föreldrar hjäler oss med handpeningen och vi får låna till pantbrev och lagfart av Kents föreldrar. Plus att mina föreldrar kommer hjälpa oss lite till.
Men det känns endå bra, så sent som idag svor jag åt att jag hatar att bo här. Fattar inte varför Hsb alltid ska överdriva med uppvärmningen när det blir minusgrader ute. Vi hade 25 grader här inne tillslut.
Panik!
Ville bara ut och Bon som jag klädde på kände på sig att jag blev stressad så han kämpade imot med all sin kraft när jag skulle klä på overallen.
Väll ute kändes det så bra, luft!
Vad har hänt här idag?
Inte mycket...
Vi har städat för imorgon ska de komma nån och titta på lägenheten.
Lilltrolllis har inte velat sova på eftermiddan på hela helgen så de har inte varit nå problem för han att sova inför natten dock har han vaknat så tidigt som 5....jag är toktrött..
Jag tror att trollis har kommit på att han har en pappa med som han gärna vill tillbringa all sin tid med. Han har börjat gått till pappa om han blir ledsen. Förut var det bara jag som gällde. Så det känns väldigt bra att inte vara den enda för Bon.
Ja, de var väll de....

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

hoppas ni får lägenheten såld snart!

2008-12-07 @ 21:22:38
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad spännande!

Men jag kan förstå att det känns lite kluvet när ni har lägenheten kvar.

Vi håller tummarna på dom som ska komma och kika nu. :-D

Jag tror det går bra. Hoppas så väldigt att det går bra.

KRam!

2008-12-07 @ 21:38:12
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Jezz

tackar för komenteren om kortet...

tycker dom är så fina tillsammans...

2008-12-08 @ 10:37:59
URL: http://xjezzx.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0