Ny dator?

Jag funderar verkligen på att köpa en ny dator. Den jag har nu stänger av sig själv hela jävla tiden. Vet inte vad som är fel med den alls.
Vi var till Mediamarkt och kollade lite och jag kan faktist köpa en bärbar som inte är allt för dyr och inte alltför dålig. Klart jag ska kolla runt lite mer innan jag bestämmer mig.
De kommer nog antingen bli en vaio, appel eller acer.
Jag tycker vaio är snyggast.
Men jag får se, dom är dyra...
Vi var till erickshjälpen idag och fyndade lite.
Alltid lika kul att se allt folk som väntar innan de öppnar, det är helt galet!
Men jag har alltid hittat nått bra där varje gång jag gått dit och det gjorde jag idag med.
Yes så var vi till Babyproffsen och bytte ratten till barnvagnen, den vi hade köpt var inte bra. Bon röck bort den hela tiden och satt och viftade med den. Inte så bra när vi är ute och går.
Nu så har vi sett en film.
Vi såg I Am Legend, den var väldigt bra tycker jag.
Vad händer i morgon, då?
Jag tror att vi ska åka till Selånger Marknad. Tänkte nog åka rätt tidigt.
Jag gillar inte folkmassor.
Det är vidrigt.


Hittade en sånndära "popupleksak", Bon gillade den genast. Kostade 25 spänn!


Hittade lite kläder till Bon 5 spänn st!!!


Och Yes! En helt underbart hemsk tigerpyjamas till trötttrollet.
Jag har letat efter pyjamas till han med dragkedja. Jag fattar verkligen inte varför det finns pyjamaser med knappar. Är det nån som fattar det?
Plus att de ska vara så dyra.
Den där kostade en femma!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha den var ju fräsig pyjamasen ;P



Jag har alltid gillat med knappar bättre =) Tycker jag ser många me dragkedja, men tycker inte att det verkar vara så skönt mot halsen. Sen är det lättare när det är knappar så man kan öppna helt nertill. Då är det lättare att byta blöja på natten tycker jag =) Fast iofs är det ju jobbigare att stänga =P

2008-08-14 @ 21:18:13
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Mia

När leo var liten avskydde jag med dragkedja.

Föredrar knappar själv.

Nu däremot spelar det inte nån större roll.

2008-08-15 @ 20:55:16
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mia

Pyjamasen var skitcool!! :-D

2008-08-15 @ 20:55:35
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0