Nuså!



Nu har vi suttit och fyllt i dagisansökan. Jag valde bara ett dagis, det fins bara ett som jag verkligen att Bon ska gå på så om vi inte kommer dit så får de välja åt oss. Det finns inte mindre än 6 st förskolor här i bosvedjan!!!




Yes, måste uppdatera hur natten varit. Som vanligt somnar lilltrollis kl sju och numera som vanligt vaknar han 24 och skriker. Jag har inte tänkt att han ska få nån mat utan ger han lite vatten men det går inte över. Jag och Kent turas om att vagga han men klockan kvart över ett så orkar vi inte mer utan ger han välling, Bon äter upp den på tio minuter och somnar bums.....(IHur ska vi ska göra inatt ifall han vaknar vet vi inte ännu, men det lutar faktist till att ge han välling då och inte vänta över en timme och låta han skrika hela tiden.)
Sedan vaknar trollungen kl 4 och är så ledssen. Han sitter upp i sin säng och verkar inte alls med.. Jag tar upp han och vaggar han lite då somnar han genast . Är helt övertygad om att han hade "nattskräck" då. Sedan sover trollis till fem och då får han äta.
Så somnar han om efter han ätit men kl sju ska han bara upp!
Han leker ett tag men ser toktrött ut så han somnar om IGEN hos mig och denna gång vaknar vi halv nie...
Fatta om att jag är trött...zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Då tar Kent Bon och jag får sova till halv elva.
Ska det verkligen va så här nu?
Vad är det som hänt?
Bon som nästan alltid sovit jättebra.
Jag fattar nästan inget. Men tror att det handlar om att han växer så att det knakar.
Det är så jobbit!
Vi hoppas verkligen att han kommer sova inatt!




Yes!

Jag fick "buzza" om Name It!
Bon fick en jättefin pyjamas och vi fick ett gäng kuponger att dela ut.


Det var dock lite märkligt när vi hämta vårat "paket". Vi var först att hämta ut och hon i kassan sa att nu har ni tur de är bara att välja st!!! Vi skulle ha St 80. Men av nån anledning så fanns inte den st. Men då tog hon en likadan pyjamas i stället på affären...
Så nu ska vi buzza lite..=)



Dagen fräckis!

En blondin var på ett gym och iakttog en bodybuilder som tränade.
- Booom!!! sa bodybuildern och slet av sig tröjan!
- Vad är det där? frågade blondinen.
- DET ÄR 70 KILO DYNAMIT, BABY!!!
- Boom!!! sa bodybuildern och slet av sig sina byxor.
- Vad är det där på dina ben? frågade blondinen.
- DET ÄR 70 KILO DYNAMIT, BABY!!!
- Boom!!! sa bodybuildern och slet av sig sina kalsonger.
Då gav blondinen ifrån sig ett skri och sprang i panik ut ur gymmet.
Bodybuildern sprang ikapp henne och frågade varför hon sprungit sin väg.
- Jag ville inte vara i närheten av all den där dynamiten när jag såg att stubinen var så kort...




PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh jag hade oxå anmält mig men kom inte med =(

2008-08-21 @ 08:46:37
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken fin pyjamas han fått! :-D



Fan vilken bra historia. :-D

Tycker det är roligt med sånna jag.

2008-08-21 @ 15:02:46
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Annelie

Buzza mig!!!!

Hoppas ni får ordning på pluttens sovning snart, jag vet hur det är!!!

Kram!

2008-08-21 @ 15:46:18
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag fick också buzza om Name It, vi fick en lila pyjamas :) Men Amanda har bara stl. 68 än, en liten tjej.

2008-08-25 @ 21:01:45
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0