My name is Lolo ferrari.




Ivarjefall i morse.
Mini som vanligt stora tissar var som två bollar när jag vaknade i morse. Klockan åtta...
Och det var dyngblött i sängen, jag trodde ett tag att jag sovit så hårt att jag kissat på mig....
Vi hade jättemysigt jag och kärleken igår.
Han fixade mat medans jag låg och slöade i soffan. Fick mig en tjecköl och jättegod "pappapizza" som Kent kallade det.
De var Ciabattabröd med hemmagjord tomatsås(så god!), mossarella,tomat,  soltorkadetomater, parmaskinka, färsk basilika och crema Balsamvinäger.
Det var sååå gott!!
Kent kan verkligen laga mat. Godast är hans röding med ostvinsås. Eller lamm med sötpotatis.
Osså har han kommit på en förrätt som är helt otrolig.
Han kom på den när vi köpte kaviar med ägg(ellerost)
Men den är lite hemlig, ni får fråga så får ni receptet!


Vad lagar era män/kvinnor till er när det är nått speciellt?



Bon, då?
Jo, det hade gått bra.
Bara lite krångel när han skulle sova för natten. Då hade han ropat på mig (namamamamamama) och inte velat ta vällingen. Men han var nog bara tjurig för han hade gjort det tillslut och sedan hade han somnat och sovit till två. Mamma vakande av att han pratade, Öh! Öh! E där? E Där?
Men somnade om tre för att sedan vakna igen sju.
Jag har pratat med Bon med i telefonen och han bara skrattde..=)
Så vi ska gå och hämta han om en liten stund.
Vad jag saknar min lilltrollskatt!




Dagen fäckis

En försäljare kom till Målilla för att ta in på hotellet som dessvärre var fullt.
Göran föreslog honom istället att försöka på vandrarhemmet vilket ibland saknade gäster och dessutom var mycket billigare.
Försäljaren knackade på på vandrarhemmet och där öppnade en kvinna, som var känd i trakten för sina starka sexlustar.
- Jodå här finns plats, och vad är du resande i då?
- I sexhjälpmedel. Svarade försäljaren lite förläget.
- Jasså, får jag titta lite.
- Det går för sig. Svarade försäljaren.
Han vecklade upp väskan och visade allt han hade.
Efter en stunds tittande undrade kvinnan:
- Kan jag inte få ta en av dina grejor istället för hyran?
- Det går bra, det är bara att välja.
- Jag tar då den där med mörk topp på. Sa hon med förtjusning.
- Nej för helvete den får du inte, det är ju min kaffetermos.




PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt med sovmorgon, fast jag ser ju nu att du var uppe rätt "tidigt" ändå! ;)

2008-08-23 @ 22:12:26
Postat av: Mia

Jag vill också ha en karl som kan laga mat! :-D

2008-08-25 @ 11:33:35
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0