Lördag...

En sånn jobbig natt det varit.
Bon somnade som vanligt sju men vaknade första gången tio, sedan tolv, ett, halvtre och var vaken till fyra, fem och slutligen sju då han bara ville upp och leka.
Han har tokgråtit varje gång som han vaknat och jag tror att det är tanden som spelar ett spratt.
Kent kom och tog Bon halvåtta så jag kunde få sova. Jag vaknade av gotrollis som satt och pillra på i sin säng. Kollade på klockan och den var 12!
Bon hade också sovit lite mera efter pappa busat med han lite.
Så vi klädde på oss och gick ned till ericshjälpen, där hittade jag tre pyjamasar med dragkedja(!), en jeansväst och ett par addiadsbrallor till Bon. Allt för 80 spänn!!!
Jag råkade bränna mig när jag gjorde gröten i morse, halva lillfingret fick kokande mjölk på sig och nu är det en jätte blåsa där som svider som fasen. Jag vill gärna klämma den men Kent tycker att jag ska "vänta" ut den.
Efter middan som bestod av tacopizza, dvs alla rester som blev när vi åt tacos igår. Det är nästan godast med tacos när man vet att de kommer bli en sånn god pizza av det som blir över.
Men efter middan tog vi oss ett varv runt spåret som är 2,5 kilometer. Som vanligt var jag lite sur innan vi började men jag blev glad och vi pratade och skrattade en massa.
Men istället blev Bon jättesur och fälde en massa krokodiltårar innan han somnade av ljudet från min mobil som spelade GG Allin..=)
Hemma ville trollunge leka lite innan vällingen och det slutade i att han bara grinade tillslut. Han var jättetrött!
Jajusta, glömde nämna att Bon somnade vid två som vanligt och jag trodde att nu tar han sin tupplur men nej så var inte fallet. 30 minuter senare hör jag trollis och han är vaken.
Så nuså, han var jättetrött för han hoppade ju över sin tupplur där. Jag kunde knappt gå till köket för att fixa med Bons välling. Pappa Kent funka inte alls utan Bon bara grät. Så strax innan han fick välling så var det inte krokodiltårar utan då grät han på riktigt. Men blev nöjd. Och somnade.
Han har fått en alvedon med så nu hoppas jag att han inte har ont och gråter inatt.





Vi har precis sett ett nytt avsnitt av Carnivål, det är jättebra! samma "stämmning" som i Firefly.



PÖSS

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej bruden!



Vi gjorde den långa resan ner till sporthallen...

Det var jättemysigt, hojta till om du vill åka o bada med kiddsen nån dag!

Hoppas helgen varit bra,



KRAM!!!

2008-08-31 @ 08:57:07
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Lotta

Gör du egen gröt? Tänkte på att du skrev att du fick mjölk på fingret =)

Om det är vanliga spåret här uppe tror jag faktiskt att det är typ 3 km =) Fast inte helt säker ;)

2008-08-31 @ 20:33:48
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0