*j* Skit grejer vi har!!!!

Jag är så arg så jag vet knappt vad jag ska ta mig till.
Varför?
Jo, vi har den SÄMSTA digitalboxen som finns. Märket heter Humanx. KÖP ELLER HYR DEN ALDRIG!!!!!! Det finns ingen sämre.
Vad är det för fel?
Jo, den hänger sig hela tiden. Och vi måste hela tiden dra ut sladden för att digitaltv ska fuka.
Så!
KÖP ELLER HYR ALDRIG HUMAX DIGITALBOX!


PUH!
Nu så....


Vad har hänt i vårt liv idag, då?
Jo.
Vi var ut till IKEA och införskaffade en massa prylar.
Det var ganska skönt att gå omkring på IKEA och önska sig bort till en ny bostad liksom. Jag tror att vi aldrig kommer hitta nått nytt ställe.
Vi köpte fingerfärg som var väldigt populart hos vår minsta familjemedlem.


Rött....


...blått....


.....och gult....


Kolla! Bons första målning, så fin va? Den gick sönder tillslut för konstnären blev lite väl kreativ...


Sedan fick konstnären ett bad.

Vi kommer låta han måla ofta, han tyckte det var jättekul!

PÖSS!



Kommentarer
Postat av: Mia

Vart köpte ni färgen?

Jag är lite sugen på det till Leo också. :-D Nu blev jag ännu mer sugen då jag ser hur Bon fick visa sin konstnärliga sida. ;-)



Ang. pengar... Det brukar ju alltid lösa sig på nåt underligt vänster. Så jag borde väl inte fundera allt för mycket över det igentligen.

Dessutom har jag nästan dragit in 200kr på tradera idag, så varför klaga. haha...

2008-08-27 @ 20:31:14
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Malin

Å det såg roligt ut=) Han är ju för söt =D



Hare bra!

2008-08-27 @ 20:31:18
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh va kul för han! =)

Ser att han är lite kladdig runt munnen ;)

Det är alltså ingen fara att "äta upp" färgen? =)

Eric stoppar ju AAALLT i munnen...!

2008-08-28 @ 14:04:06
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0