Ännu en underbar söndag!

Jag tror att söndagarna är bästa dagen i veckan!
Bon sov hela natten från 20-06. Var uppe och härjade på och käkade gröt. Somande vid halv åtta igen och sov en nån timme till.
Sedan for vi till Norra Berget som vi hade planerat ifall det skulle bli bra väder.
Vi hade jättetrevligt men saknade djuren, vart var de nånstars?
Sen for vi hem och fixade sallad. Den blev så god!
Faster Anna-Lena kom och vi hade så trevligt.
Jag håller på få ett bryt på trollungen min. Han ratar nästan all burkmat som vi ger han. Nästan inget funkar. Och vissa smaker funkar ibland...
Han gillar kvällsmat med lax.
men vi har inte testat alla ännu.



Men han hatar
Lasagne
Rotfruktermed kalvkött


Han gillar ibland
Couscous med kyckling och tomatsalsa


Men vi har många smaker kvar.



Bon gillar att ge saker till andra, här får ni låna min anka tycker han.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Han är givmild lille Bon! :-D

Det är ju snällt att han delar med sig. Det är inte alla barn som gör det.

2008-08-25 @ 11:34:05
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0